Hoe zit het met je energieverdeling? Weet jij precies wat je lichaam aankan en hoe jij van activiteiten herstelt?

Herken jij de signalen van jezelf als je in de buurt van je uiterste grens komt? Ben je in staat daarvan terug te keren naar het niveau waarop jij de minste of geen klachten hebt? Weet je wat je in de markt wilt gaan zetten. Wie is je doelgroep, welke problemen hebben zij en wat bied jij hen om de problemen op te lossen? Als je dat in beeld hebt, komt het meest lastige. Alles zelf doen is onmogelijk. Jij bent je eigen baas. Delegeren is noodzaak. Wat ga jezelf doen en wat besteed je uit?

“Denk in mogelijkheden.”

Marketing, acquisitie en communicatie
Als je bovenstaande gereed hebt, staat er al een behoorlijk fundament van je bedrijf. Je wilt natuurlijk ook dat de buitenwereld van je bestaan weet. Hoe ga je de marketing, acquisitie en communicatie verzorgen? Is het voor opdrachtgevers bijvoorbeeld belangrijk om te weten dat je chronische gezondheidsklachten hebt? Wil je dat? En als je een opdracht binnen hebt, hoe ga je dan om met slechte periodes en je toch een deadline moet halen?

Tips voor je onderneming
Heb je een goede afweging kunnen maken en ga je ervoor om je eigen onderneming te starten, lees dan welke welke wegen je kunt bewandelen om je eigen onderneming te starten.

X